Locatiecoördinator evenementenhulp NK
Houdt jij je hoofd koel en vindt je het leuk om te werken binnen de evenementenhulpverlening met gemotiveerde vrijwilligers? Bij hele grote en de kleinere evenementen biedt het Rode Kruis eerste hulp met onze eigen opgeleide EHBO-ers. Met vele vrijwilligers bemannen we de EHBO-posten bij evenementen. Om ervoor te zorgen dat al onze vrijwillige hulpverleners in Noord-Kennemerland (Alkmaar en omgeving) weten waar ze nodig zijn en waar ze ingezet worden zoeken we een: Locatiecoördinator evenementenhulp Noord-Kennemerland (vrijwillig) Samen met jouw collega-coördinator maak je deel uit van het team evenementenhulp. Dit team bestaat naast jullie uit de coördinatoren van de andere locaties. Dit team wordt begeleid door de coördinator hulpverlening (beroepskracht) en deze is ook jouw aanspreekpunt. Er is regelmatig overleg met dit team en de coördinator hulpverlening. Je bent bij voorkeur een dagdeel per week beschikbaar (2-4 uur), grotendeels passend binnen je eigen agenda en met mogelijkheid van thuiswerken. Houd jij het overzicht? Samen met je collega-coördinator ben je verantwoordelijk voor de planning en organisatie van de inzet van evenementenhulpverleners bij de diverse evenementen in Zaanstreek-Waterland. Kijk op ons Youtubekanaal voor een filmpje over evenementenhulpverlening bij het Rode Kruis! Wat ga je doen? · Je bent het aanspreekpunt voor organisaties die op zoek zijn naar hulpverlening bij evenementen en het onderhouden van contacten; · Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van een draaiboek of inzetbrief, het maken van een offerte, administratieve afhandeling en het regelen van praktische en logistieke zaken. Na afloop evalueer en signaleer je knelpunten; · Je draagt zorg voor voldoende, geschikte vrijwilligers die ingezet kunnen worden op deze evenementen. Dit gaat in overleg met de coördinator hulpverlening. · Je voert kennismakingsgesprekken met nieuwe hulpverleners en zorgt voor begeleiding tijdens hun inzet. · Je draagt bij aan een professioneel en uniform proces van de evenementenhulpverlening in afstemming met de coördinator hulpverlening; Wat vragen we? · Je bent 25 jaar of ouder, spreekt goed Nederlands en hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau; · Is accuraat, stressbestendig en beschikt over goede organisatorische en communicatieve vaardigheden; · Beschikt over ‘hands on’ mentaliteit en het vermogen om te kunnen improviseren; · Je hebt affiniteit met evenementenhulpverlening en ervaring in het samenwerken met vrijwilligers is een pré; · In het bezit van de certificaten uitgebreide EHBO of is bereid dit te halen; · Je kunt werken met diverse computersystemen en hebt zelf een computer tot je beschikking. · Je woont in of in de omgeving van Alkmaar. Wat bieden wij? Als locatiecoördinator evenementenhulp draag je bij aan het werk van het Rode Kruis. Dat geeft een goed gevoel! Je krijgt de kans je talenten te ontwikkelen en werkt samen met gemotiveerde en enthousiaste vrijwilligers en medewerkers. Het Rode Kruis vergoedt gemaakte reis- en onkosten en zorgt dat je tijdens uitvoering van je werkzaamheden verzekerd bent. Ook verzorgt het Rode Kruis cursussen en/of trainingen ten behoeve van het uitoefenen van de functie. Bij het Rode Kruis werken we middels onze grondbeginselen en gedragscode. Iets voor jou? Ben je enthousiast over de vacature logistiek medewerker en wil je direct reageren? Druk op de sollicitatieknop! Meer informatie over het Rode Kruis vindt je op de website. We hopen je snel te ontmoeten! Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.